DAMIR JELIĆ ZA TREND OTKRIVA! EVO ŠTA VAM JE POTREBNO DA BI STE POSTALI MODEL, MANEKENKA? VIŠE NIJE NIŠTA KAO PRE! (FOTO)

Podelite članak

Razgovarali smo sa jednim od Fashion Agenata agencije Kat Models iz Beča , čije modele možete videti na svetskim modnim editorijalima, izborima za miss, radnim kampanjama u Kini,Šangaju, Istanbulu,Milanu, Parizu.

Činjenica da ste potpisali ugovor s modnom agencijom ne znači da ćete sutra osvanuti na naslovnici Voguea. “Manekeni i manekenke tek nakon tri godine vježbe nauče kako pravilno raditi ovaj posao”, dodaje Jelić.  Fashion AGENT Damir kaže da su svi uspešni manekeni i manekenke pre svega samopouzdane ličnosti koje se znaju nositi s odbijanjem. “Puno više puta će vas odbiti nego što će vam dati posao. Na to morate biti spremni”, kaže Jelić. Ako ćete hodati modnom pistom, to morati naučiti, ako ćete raditi kao fotomodel, morate se naučiti ponašati pred kamerom. “Na kraju, morate imati odličan portfelj odnosno ‘book’. Njime se predstavljate klijentima i on mora biti slika vas kao modela.”

Jelić dodaje da manekenke i manekeni izgled moraju održavati praktički celi dan i svaki dan. “Sve naše manekene i manekenke potičemo da se brinu za svoju kosu i kožu”, kaže i dodaje da odmah može prepoznati devojku koja puši. “Na porama im sve ‘piše’. Naravno dio izgleda kože otpada na genetiku, međutim pušenje je u pravilu nešto što se ne može prikriti.”

Šta je s težinom? “Jesmo li nekoj manekenki ili manekenu rekli da smršavi. Jesmo. Međutim, puno toga ovisi o tome kako nešto kažete. Mi podržavamo snagu, a ne žgoljavost. Ako osobi i kažemo da smrša, pokušavamo joj reći da se utegne, odnosno da promeni svoj oblik”, pojašnjava Jelić i dodaje da agencija treba da ima trenera i nutricionistu koji njihovim manekenkama i manekenima pomaže održavati željenu formu.

Dok neki pak tvrde da oglašivači diktiraju kakvi će se modeli pojavljivati u reklamama. “Klijenti žele modele koji će naglasiti njihovu odeću na najbolji način. Današnji manekenke i manekeni puno su manje proporcionalni nego što je to nekad bio slučaj. Naravno tu su i manekenke i manekeni s izraženim oblinama. U našoj agenciji oni su u posebnom odelu. No, većinom su ipak svi vitki”, dodaje Jelić i naglašava da oni uvek traže prirodno mršave, a ne nezdravo mršave osobe.

Jelić kaže da Kat models ima manekenke i manekene izraženih oblina zbog sve veće potražnje za raznovrsnim modelima. “Stvari se u modnom svetu Kine ,Šangaja ) polako menjaju. U Sjedinjenim Američkim Državama taj segment cveta. Stvar je u tome da se bujnije devojke sve do nedavno nisu imale gde pošteno obući. Većina takvih žena i dalje pretežno kupuje preko interneta jer im je neugodno u trgovini otići u deo za žene s oblinama. Za takve je žene kupovina i dalje izazov, a prema istraživanju 45 posto recimo Britanki, nose veličinu 16”, pojašnjava Horner i dodaje da je povećanje broja specijalnih trgovina dovelo do većeg broja kampanji s bujnijim manekenkama i manekenima.

Fashion Agent smatra da kupci na manekenke koje vide projiciraju svoje želje, a ne realno stanje svojih tela. “Oni će možda reći da žele nešto realno, međutim na kraju dana mi im pokazujemo ženu koja je njihova težnja”, konstatira Jelić.  Mada, ponekad ipak smatram da se manekeni i manekenke još neko vreme neće rešiti stigme koja ih prati. “Niko ne želi slušati lepe ljude, nikome ih nije žao pa nisam siguran da će se situacija promeniti.”

NE ZABORAVITE DA PRATITE PRIJATELJA RUBRIKE FASHION TREND POLICE, BAR COSMETICS NOVI SAD! @barcosmetics 

Facebook Comments

Kategorije